Överstökat......100802

Ja, då har vi avverkat Fäviken Game Fair också. Himla kul helg med massor av jobb men som sagt - så himla kul! Har dessutom köpt mig ett par Meindel-kängor på brak-rea, nedsatt till halva priset = 1500:- och på det 50%, vilket innebar att jag betalade 750:- :-)
WT:t gick bra, vi hade nästan 40 starter - helt otroligt! Hade äran att få använda oss av
HC Jakt:s nya Bumper, jämarns vilken pryl alltså :-)

Härnösandshelgen med brudarna har vi ju åxå avverkat - riktigt härliga dagar med mycket dans. Känslan av att bo på hotell med dess frukost ger en lyxkänsla :-) Onda fötter och trötta flickor var det men så härligt, vet inte hur många gånger vi sa "tänk vad vi har det bra". Det är till att börja spara till nästa år igen för fler gånger blir det!

Den lilla valpen Lexie är en härlig liten rackare, full av bus och energi men go som jag vet inte vad!!

Hans har tagit körkortet, vilket innebär att man är utan bil titt som tätt men man har ju någon som kör en dit man vill åxå :-)

Nästa uppdrag är att starta EKL i Ö-vik (om jag kommer med) helgen 14-15 aug, håll en tumme! Sen är det prov i Lit med 30-års jubileum, helgen därefter är det Hallstaviksprovet. 4-5 sep prov i Alfta och sedan 18-19 går Järvsöprovet. Hoppas jag kommer med på alla dom, anmält har jag så det är bara att vänta och se.....

Nu ska jag försöka kurera halsen med sänggående och vila!

Gunatt



Kommentarer
Postat av: A-L,Cirrus&Mysak

Har upptäckt att det är på uppfödarens hemsida man får läsa vad ni sysslar med - förstår att du inte hinner själv ;-)

Grattis till elit-ettan!!

2010-09-05 @ 23:45:03
Postat av: Nära anhörig ;-)

DET ÄR TAMEF... HELT UNDERBART ATT FÅ PLITA NED....

GRATTIS!!! till er elit etta!

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback