På tåget igen.....100124

Kom mig upp ett pinnhål nu på vägen hem, satt på plats 39 på vägen ner och nu sitter jag på plats 40 :-) Jannez spelar för mig via Spotify - ljuvligt! trots att jag fortfarande blir danssjuk när jag hör dom!

Ett bra möte har jag varit på - organisationsgruppen har jobbat på bra tycker jag och jag tycker att det känns som dom har fått fram ett bra förslag. Vi ska få ett nyskrivet dokument i veckan som kommer som vi kan gå igenom den 24 februari då vi har nästa styrelsemöte.... Det håller även - utifrån nytänket - på att tas fram nya stadgar.

Tror på ett medlemsskap där SSRK står för ett kansli som "styr upp" medlemmarna. Sedan måste vi alla försöka hänga med i utvecklingen som är både på utställning och jaktproven. Det kommer nya rön lite då och då å det är himla lätt att hänga kvar i det gamla. Måste försöka jobba "över gränserna", både geografiskt och rasligt.

Jag hoppas att vår avdelning fortsätter i samma anda som det varit nu - dom problem vi har haft (jo jag sticker ut hakan och säger haft) känns inte som dom finns nu. Många avdelningar pratar om att dom har de problem som jag upplevde att vi hade - bla att det inte är någon som vill ta på sig några styrelseposter.
Jaktproven har hos oss gett ett plus på kontot, något som vi trodde var omöjligt. Domare, provledare och delvis kommissarie är klart för hela 2010 - helt otroligt!

Nä, nu ska jag ta och läsa expressen och kanske slumra en stund - några timmar kvar innan jag är hemma igen. Tåget är i Sundsvall 20.52 åsså 1,5 timme i bilen - sen ska jag sova. Tur jag har en hundintresserad och förstående chef :-)


Kommentarer
Postat av: Linda & Azi

Hej! Hittade er blogg genom att söka kennelhosta och bisolvon :) Ni hade problem med er hund året 2006 ser jag.



Hur många labbe har du? Vad för typ, jakt eller vanlig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback