FINAAAAL.............100326

I kväll dansar dom den sista dansen i Let's dance :-( Det vete gudarna vem jag håller på, spelar ingen roll vem som vinner egentligen - dom är så duktiga båda två.

Årsmötet i lördags gick finfint. Vi har dragit in en hel del slantar under det sista året - faktiskt 5-siffrigt tal!! Applåder fick jag när jag blev vald till ordförande 1 år till - tack alla för förtroendet!!! Jag tycker det är jättekul och jag hoppas att vi kan fortsätta ha denna fantastiska styrelse som alla jobbar och drar åt samma håll.

Barbro Börjesson föreläste för oss - denna fantastiska kvinna som i hela sitt liv pysslat med hundar. Man kan inte annat än beundra henne. Själv håller jag med henne till 100%, men jag förstår också att hon sticker ut hakan lite då och då och kan "reta" på sig människor som tycker dom vet bättre. Själv har jag inga bekymmer med att vika ner mina åsikter inför hennes erfarenheter.

Kvällen avslutades på lilla Siam men massor av god thaimat - yammie!

Tisdagkväll träffades några i Stugun för att diskutera jaktprovsremissen - jag kunde inte vara med tyvärr pga att jag hade en sån där dag när man ska bjussa på tårta :-) Mamma hade dessutom bjudit ut mig på byns mathak och som jag hade tackat ja till. Nu avlöpte mötet alldeles förträffligt utan mig och åsikterna tas med ner till funktionärsträffen i april och fullmäktige i maj

Dags att böka ner sig och invänta kvällens höjdpunkt för att sedan sova gott inför melodikrysset i morgon :-)

Gokväll!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Halloj



Tack för grattiset i min gästbok.Lydnad är ju "lite min grej" trotts att det har blivit dåligt med det dom senaste åren. Skall nu försöka ta LP1 till att börja med med Ebba och så får vi se sen vart det slutar.

Nån Labbecamp blir det inte för våran del...men kanske kommer vi att träffas nån annan stans. Är ju lite osäker på hur mycket hund det blir i sommar då vi håller på att renovera och flytta till min morfars jordbruksfastighet. (inga djur är planerade ännu....mer än hundarna förstås)

Lycka till med allt du tar dej för i sommar .... skall bli kul att följa Qula och se hur långt hon går ....och så hur det går med Joddan förstås.



Många goa hälsningar fr. Susanne m. hundar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback