Biokväll 060405

Vilken film jag sett i kväll - Heartbreak hotell! Brukar kunna bli besviken på nya filmer som kommer men det här var en verklig höjdare! Skrattat så tårarna sprutade ett tag, tror det var när dom lurade snuten så dom fick skjuts hem, hoppas ingen av "våra" poliser sett den - kanske behöver man skjuts hem någon gång :-)

Förut i dag har vi varit på Granngården och fotat hundar, nu håller vi tummarna för att det blev bra foton och att dom inte är så himla dyra, för som det känns så vill man nog gärna ha dom. Det är i alla fall sånna här gånger man ser vilka ljuvligt behagliga och "enkla" hundar man har. Inget koppel, man går rakt in i en (skitkall) lokal, sätter vovven på ett blått lakan och kräver att dom ska sitta där och se glad ut - och dom GÖR DET! Utan tjafs..........ljuvliga varelser som bor hos mig!

Håller på att ladda inför helgen, det blir en tuff sådan! Avd.kalajs på fredag, 40-års kalajs på lördag och så ögonlysa Vira på söndag - har tur så jag har fått lov att åka in till Östersund på ögonlysningen vilket innebär att man kan tjyvsova lite på vägen :-) Hur som helst så känns det som att det är precis en sån här helg som kan behövas, det har varit så mycket tjafs nu ett tag så...............fram med en massa skratt, tokigheter och gott kallt öl!

Nu ska jag gå och hoppa ner i snarkofagen så jag är pigg i morgon när vi har "Öppet hus" på LärCentrum.

Sov gott alla och en speciell hälsning till Lotten! Filmen i kväll  visar som sagt att det finns ingen anledning till oro bara för man fyllt 40! GRATTIS på dagen!

Kommentarer
Postat av: Mixo

Hur sugen blev man nu då på filmen???

2006-04-06 @ 23:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback