Fredag 060428

I kväll blev det så vi träffades i Håsjö - jag, Ylva & Lotten med vovvar. Mixo var jätteduktig, tror att det nuvarande tänket kan vara bra för honom - håller tummarna!
Viska är också jätteduktig även om markeringarna inte sitter 100 - men det ska väl gå att ordna, man har ju läst böcker - MÅNGA böcker :-)
Vira fixade stoppsignal och även en dirigering som jag först trodde att hon skulle kunna ta som en markering. Blev påmind om VAD hon höll på med och rättade in mig i ledet, gör man en markering ska man väl ändå inte dirigera in hunden till apporten - tack Lotten för på minnelsen!
Tänk vad vi kan ha roligt när vi tränar, kvällen har verkligen innehållit det mesta. Apporteringsträning, stubbträning, passivitet, rastning, titta på träningsplats, skott, kolla hur mycket väta skorna tål och framför allt SKRATT`!!! Vet inte hur mycket skratt det blev men det känns i magen än...................och då har man skrattat gott - tack brudar för ett par trevliga och glada timmar.

I dag har jag flyttat det mesta av mina saker ur kontoret in på A-M:s gamla rum - å vilken känsla! Jag behöver inte backa in för att ta mig till min stol. Sökte min hammare för att spika upp lite saker på väggarna men tänka sig - den var borta, undrar vilket rum den ligger på?

I morgon är det dags för anatomidelen i SKK:s uppfödarutbildning. Kerstin Henriksson leder oss i SKK:s lokaler inne i Östersund. Känner mig riktigt inspirerad inför dagen - det är intressant med anatomi tycker jag.

Nattinatti

Kommentarer
Postat av: Lotten

Tack själv. Vad är det för dödläge på RR:s sida? Det tyx nästan vara Lorpans sida nowadays?!

2006-04-29 @ 23:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback