060825 Snopet va... ;-)

Ja bevisligen kan man ju vara här och skriva flera dagar i rad.

I dag har jag inte gjort någonting med vovvarna, jo jag fick en säck hundmat som jag inte haft förut. Bra pris och uppfödarrabatter så det är värt ett försök - få se om dom ser ut att må bra på det, i så fall blir det nog ett byte känns det som just nu. Inte för nå´t annat än att det blir billigare och är det så att dom ser ut att må bra på det nya så är det bara plus.
Innan jag byter så ska jag kolla med Monica vad hon ger valpar att växa på - kanske är det samma - skulle vara fint i så fall.

Ulla var hit en sväng och bad mig kasta en kråka i morgon så det ska jag självklart göra när hon ber mig. Efter det kommer lilla Rebecca så jag ska vara farmor tills på söndag. Pappa fyller år i morgon åxå så det blir väl en liten sväng ditbort för att gratta honom men det gör vi efter jag hämtat lilla gumman.
Borde även ha varit en sväng till min mormor för att hälsa på lite - moster Karin är där nu och det är alltid kul att träffa henne, vi får väl se vad som händer.......

Åker till Uppsala på konferens den 5-6 okt, funderar på om man kan hyra en bil lite billigt någonstans så jag kan åka ut och hälsa på lilla Zuza som då borde vara 4-5 v gammal - hu så fina dom ska vara då!!!

Nu väntar snarkofagen...............................gunatt!

Kommentarer
Postat av: Lotten

Jasså det blir Zuza! Jag tycker det är ett bra namn! Ser framför mig hur hon zuzar fram över vidderna och genom klasserna på jaktproven. Det sägs ju att hundarna blir som sitt namn. Fast vissa magiker har ju lite mera att önska innan man kan säga att namnet är uppfyllt.

2006-08-28 @ 21:35:38
Postat av: Marie

Jamen magisk är han ju - det är ju trolleri att lösa alla hans hyss!!! :-)

2006-09-02 @ 20:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback