All alone............nästan 061215

I dag har jag och husse varit till Sundsvall och försökt infria lite av det som fanns på önskelistorna till tomten - det är inte det lättaste vill jag lova! För det första borde vi helt klart ha varit miljonärer men det kanske vore det enklaste för dom flesta föräldrar :-)
Vi släppte av Hans & Sandra på skolan, åkte över Ragunda och lämnade 3 vovvar hos mamma & pappa. Där har dom det kanon, Jod lade beslag på mamma - hon har en hemsk hosta så hon gick och la sig för att vila lite då och då under dagen.....................Jod hade full koll så när "mormor" försvann så gick minsann Jod efter för att hoppa upp bakom ryggen och lägga sig där och mysa! Hon kan den där lilla :-)

I kväll funkade inte "hissen" uppför trappen för Jod (hissen = husse bär mig): Husse gick upp utan henne och vips kunde den lilla ta sig upp för egen maskin. Hon ligger just nu uppochner och snarkar - hör henne väl ut hit dit jag sitter och skriver.

Nä, nu ska jag smyga ner och försöka slå in dom klappar som är kvar.................

Kommentarer
Postat av: vilken tur att

jag läste klart.
Vadå hiss?
Hissen går inte ända upp, har man ju hört talas om... Det stämde inte med Jod, hennes hiss går nog ända upp. Lampan skiner, alla är hemma i stallet osv
Ses idag Lotten

2006-12-17 @ 11:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback