Marcus idolvinnare 2006 061202

MARCUS VANN!! och det är jag nöjd med. Dom var riktigt duktiga båda två men vinnarlåten fixade Marcus bättre tyckte jag - han fick som liv en en ganska tråkig låt. Ja och med det slut på fredagsnöjet tyvärr :-(

I torsdags vaccinerade jag, eller rättare sagt Birgitta Jod. Det gick bra, hon skrek till lite när Birgitta satte sprutan men i övrigt så tyckte hon nog att det var lite kul att få "komma hemifrån" en stund. Vi har ju försökt att hålla oss hemma på gården under hosttiden så allt utanför är ju en ny värld för Jod. Vi var även in på ortens hårsalong och pussade på
frissan lite. Var där och klippte mig innan jag hämtade Jod och lovade då att komma med henne medans hon var liten - i torsdags var det läge när barnen skulle klippas.
Nu när hostan har gett med sig så har hon även börjat äta bättre - igår sopade hon i sig 8 dl. Hon har ätit dåligt har vi tyckt och nog är hon allt lite mager men det verkar som det vänder och som det är nu så får hon äta nästan så mycket hon vill ett tag.

I dag följde jag med runt berget, laddad med bollar och smådummies. Jag bara måste få prova nu när hostan är borta och inte blev jag besviken, återigen - vilken hund! Jag gör allt som man inte ska göra men man får väl sticka ut  hakan och påstå att jag vet vad jag gör :-) Har kastat hejvilt åt alla tre, och alla tre hämtar och kommer in - och Jod är både snabbast och har mest focus. Kan man önska mera?

Nu ska jag försöka hämta lite inspiration och möblera om i vardagsrummet med allt vad det innebär.........

Byebye!


Kommentarer
Postat av: Partyprinsessan

Värst vad du är ute och smörjer kråset...

2006-12-05 @ 09:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback