Sssssså var det dagsss igen.......061228

Desssssssssssa tänder......................nu är det minssst två ssssssom är borta i överkäken!!!! Tugga julklappsssssben är ju bara att glömma :-( - jag ssssssom fick sssssssssså många!!!

Matte har varit ledig i flera dagar och vi har varit i ssssskogen och gått riktigt långa sssssssvängar! Matte kasssssstar både bollar, dummisssssar och lekssssaker med sssssssnören å det är sssssssssssååååååååååå kul! Jag sssspringer sssssså fort jag kan både för att hämta och ssssåklart även tillbaka till matte. Nä jag tror att matte får ssssskriva sssså är det enklare att lässssa för er.

Jo i går så kom Mixo och Viska med sina mattar så vi gick en rejäl promenad med apporteringsinslag lite då och då. Tycker att alla hundar är kanonduktiga - kanske speciellt Mixo som inte hade något direkt il för sig. Däremot så jobbade han tillsammans med både Vira och Amber, vi körde enkelmarkeringar växelvis och han fixade det galant.

Snart är vi inne i januari och alla sommarens begivenheter börjar närma sig. Smolket i bägaren är att det har varit vinter sägs det men knappt någon snö - skittråkigt!

Trött som bara den i kväll så nu ska jag försöka ta mig i säng för en gångs skull innan klockan är 2!!! Ska åka till Sundsvall med Hans & Sandra i morgon och shoppa lite - dom fick presentkort i julklapp så vi ska väl försöka göra av med dom slantarna :-)

Gunatt och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback