Tisdag 061205

Har inte gjort mycket de senaste dagarna, varken på jobbet eller hemma. På jobbet är det tyst, har fortfarande inte nån aning om vad som ska hända om 3 veckor. Har hört en del förslag/gissningar och det är väl trevliga sånna men jag VET inget än - eller rättare sagt INGEN vet något än..............det är trist!
Vet att cheferna är kallade till fackligt möte nästa vecka och då ska det väl disskuteras mig bl.a och därefter ska då väl jag vara med själv i egen hög person och kanske tycka till om vad som erbjuds. Jaja, hur som helst så är jag inte uppsagd och kommer heller inte att bli som tur är.

Joddan hostar ingenting och ingen annan heller har börjat. Det har gått över en vecka nu så jag kommer nog att smyga mig/oss ut bland andra snart. Jod behöver nog till att börja med bara sitta och titta på för hon har lätt till "pip" och förmodligen behöver hon koppeltränas en del. Kanske kan vi smyga ner och tjyvtitta lite på kursen på torsdagkväll, för visst var det då det var lydnadskurs Lotten?

Satt och funderade på sommarens alla begivenheter och kunde lätt konstatera att det är 5 månader tills vi är på valpträff i Tulka, härligt! :-) Efter den starten så matas det bara på med hunderier!! Kan man annat än längta när det spöregnar varenda dag snart?!?!?!

I alla fall Hans väntar på snö & tomten till sig själv och sin favorit :-)

Hans skoter

Kommentarer
Postat av: A-L

Det allra bästa med skoter är att det blir så bra spår att ta hundpromenader i ... =)

2006-12-05 @ 23:26:28
Postat av: Din favvo

Snygg mössa! Design Hans Majestät?

2006-12-08 @ 10:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback