060316 Kväll igen

Då var man på väg till sängen igen - dagarna går så fort. I kväll har det varit föräldramöte och jag fattar nog trögt känns det som, det klagas på än det ena och än det andra och jag känner mig nöjd och belåten :-/ Tycker alla lärarna gör ett kanonjobb, vill inte byta med dom!! En del andra har helt klart andra åsikter och det är dom som jag inte begriper mig på - det ska som oroas för sånt som inte ännu har hänt och förmodligen inte heller kommer att hända *suck*. Kan man inte hitta på något sånt så kan man ju alltid gnöla över sånt som ligger bakom en..............ja som sagt, begriper ingenting!

Varje torsdag 12.15 går vi några stycken på Coreträning - men gissa hur träningsvärken sitter?!?!?! Hela magen är öm i dag och det vill inte säga lite. Det är nyttigt i alla fall (hoppas jag) och tillsammans med mitt vattendrickande på dagarna så hoppas jag att det kommer att försvinna några kilon framöver - måste försöka orka med några kilometer i skogen i sommar.

Amber i huset löper så nu känns sängen väl tilltagen - både husse och jag kan vända oss om vi vill, till och med samtidigt om så skulle vara :-). Hundarna är förpassade till köket under löpperioderna.

Så var det då gunatt igen...........ny dag i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback