060318

I gårmorse vaknade jag av telefonen - det var räddningstjänsten som informerade mig om att det varit inbrott på jobbet, f-n vad onödigt! Massor av glas i två rum, 4 rutor krossade och såklart en del grejjor borta. Tragiskt att människor inte kan hålla fingrarna i styr. Mao arbetsdagen blev annorlunda.

I dag har det varit latdag - kändes som att det behövdes. Gick en promenad med hundarna förstås men i övrigt har jag nog mest suttit och kollat lite över vad min utlovade kommisariesyssla till SSRK innehåller. Skriva PM och katalog känns väl som rätt stora bitar men nu har jag ju "packat i tid" :-) så det borde väl gå bra och då kan jag ju koncentrera mig på allt annat som jag inte har riktig koll på.

I morgon kör vi Juridikdelen på SKK:s uppfödarutbildning - Kerstin Henriksson kommer ner och föreläser.

Nu är det sovdags om jag ska orka med morgondagen. Gonatt!

Bye the way så tror jag Carola representerar Sverige bra den här gången åxå - hon har klar rutin, scenvana och även om hon i mina öron skriker lite mycket så sjunger hon rent - inga falska toner där inte så Lycka till Carola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback