060321 Tisdag

Dagen började med ett "snabbmöte", från 8.30 - 11.55!! Finns väl ändå inget som är så himla tråkigt som dessa "snabbmöten".
På det fick jag en ny elev som skulle komma vid 12-tiden så när klockan var 16.15 och husse kom och hämtade mig så gick jag på min lunch för dagen - ja det blev som inte tid innan :-/

Åkte iväg till Lena så hon klippte Hans & Sandra. Stig hämtade upp Sandra och for till stallet medans jag och Hans for till Håsjö, tog en promenad och pratade lite hund med Lotten :-D. Jätteskönt, och som dom säger på Norrlandsreklamen - När man vill va för sig själv en stund :-)

Trött som en nasse så nu bär det iväg till snarkofagen - gunatt!

Kommentarer
Postat av: Mixo

Hallå!!!
Tog livet slut sedan? Har du redan ledsnat på bloggen?

2006-03-24 @ 21:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback