Fredag 060324

Hmmmmmm, nädå  Mixo - inte har livet slutat inte men som någon sa en gång -"Arbetet inkräktar på min fritid!"

Har i veckan hunnit fylla 25 (har jag för mig:-)) år, TACK alla ni som var hit och grattade mig, ringde, SMS:ade och mailade.

I dag har jag varit i Östersund och njutit av lilla Rebecca, hon växer så det knakar. Väger nu ca 3 kg och är ca 45 cm lång vilket innebär att hon har vuxit i strl 50 nästan. Hon är pigg & glad och jag riktigt längtar tills jag får låna henne. Dom borde väl vilja gå ut och träffa nån gammal kompis framöver så jag kan få rå om Rebecca och Trixa medans. Jag kunde styra barnvagnen så lite gamla takter sitter nog kvar :-)
Farmors flickor, Rebecca & Trixa


I morgon är det grillparty på Kolldéns här i Pålgård - en liten extra "30-årsfest" för Elizabeth. Vi ska träffas kl. 12.00 på Gisselgårdsskolan och gå upp till Kolldéns. Såg solen på kartan så jag ser fram emot dagen, att bara sitta och må gott.................mmmmmmmmmmmm

När allt har lugnat ner sig lite så ska jag ta itu med Viras stoppsignal ordentligt - ibland sitter den och ibland så fattar hon nada. Som sagt, ska slipa på den lite och så blir det träning på större störningar under hennes linjetag, det ska även slipas på "håll fast" så att inte något ramlar ur munnen innan kommandot "tack" kommer ur mattes mun.

Det var allt för i kväll, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Mixo

Behövde ni störning???? Isåfall känner jag till ett bra ställe man kan vända sig till :)

2006-03-25 @ 17:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback