Man funderar..........060328

Hmmmmmmmm..............så ska man då ner på Brukshundklubben i morgonkväll, för att prata om apportering!! Ska bli spännande, har "mässat" om annat när man har varit där förut - det känns som att jag är mera på "rätt" område nu fast nog har man lärt sig mycket hund under åren i Brukshundklubben.

Provade att gå min vanliga promenad i skogen i kväll när jag kom hem men jösses vad snö det har kommit! En bit upp efter skoterspåret kommer man ut på skoterleden och där tog jag neråt istället för uppåt i dag och gjorde en liten sväng bara. Numera så är det i alla fall promenad som gäller varje lunch innan man får något att äta :-) Superbra, tack Marita för att du släpar ut mig!

Allt för i dag! Men jag funderar på Mixos blogg, tycker inte att han skriver så mycket...........;-)

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Mixo

kanske för att man har haft sabbat

2006-03-29 @ 09:57:56
Postat av: Mixo

Vem är det som inte skriver så mycket nu då???

2006-03-29 @ 23:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback