Farsdag, telefon och världens gosigaste busfrö 061112

ÄNTLIGEN kan man säga igen - nu funkar telefonen och även bredbandet (i alla fall sådär).
Har lyckats tömma kameran och med det fått fram lite bilder på lilla hjärtat. Här håller hon på att utforska gården lite...
Jod vid ladan

Kul bild som i första läget kändes som urdålig men man kan ändra sig......
Jod nära

På gården hemma i Tulka satte hon sig som en drottning och tittade strax innan vi åkte hem till Jämtland.


Här väntar alla 3 på att husse ska servera den torkade fisken som han gjort iordning åt dom - snacka om delikatess!


Man har fått hoppa in som allt möjligt den här första veckan på nya boendet. I dag fick jag så lov att hjälpa husse öppna farsdagspresenten, det är tur att dom har mig :-)


Min nya lekkompis Amber och jag höll på att busa som värst alldeles nyss och vad händer!!! Jo tror ni att dom där köksstolarna kan stå för sig själv, nädå behövdes bara att jag sladdade förbi och skällde så ramlade en av dom nästan över mig - urdåligt! Jösses vad det small.

Kommentarer
Postat av: A-L

Låter som att det är full rulle hemma hos er - precis som det ska vara! Att krullade present snören kan vara så roliga =)
Hur är det att ha tre hundar då?

2006-11-12 @ 18:45:19
Postat av: Marie

Det är helt OK att ha tre hundar! Amber jobbar som lektant och Vira jobbar som uppfostrande mamma, dvs dom tunga bitarna. Vi själva njuter mest, än så länge i alla fall :-)

2006-11-12 @ 22:50:44
Postat av: Greta & Garbo

Äntligen fick vi se dej, sötnos!

Postat av: Helena

åhhh, vad söt!!!
Kommer upp ngn kväll och snusar litegranna.

2006-11-13 @ 14:41:37
Postat av: Lotten

Sockergryn!

2006-11-14 @ 19:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback