Käftis....och en kväll med facket 061122

Började dagen med att ligga upp och ner i tandläkarstolen - fy farao! Detta är bland det värsta jag gör! Ett ynka ev. litet hål på G (alltså inte så farligt) men denna tandsten som belägrar min mun. Det blir så mycket så det behövs bedövning för att få bort allt. Tja och sedan hålet i plånboken är ju inte kul - morgonen på 50 min kostade 1600:-!! lagom till jul - blääää!

Kom nyss hem från en trevlig kväll som facket hade ordnat. Förrätten bestod av en berätterska, en dam från Nordingrå som jag inte minns namnet på (Ann, någonting) - jätteduktig! Varmrätten var kött, pärer och rödvinssås - mmmmmmmmm så trevligt det var.

Jod hostar på men är pigg som bara den. I kväll skulle Hans vara hundvakt en stund och under den tiden hade Amber och Jod dragit fram en hel drös med grejjer, knölat ihop köksmattan och varit allmänt busig. Hur busig hon än är så är hon precis lika mysig och "kramig" när man tar upp henne.

Gunatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback