Piggare vovve! 061129

Äntligen har hostan gett med sig - hon hostar lite lite granna på morgonen men i övrigt hörs ingenting. I morgonkväll åker vi och vaccinerar allihopa, tur att hostan gett med sig annars hade vi fått spara några dagar.
Vi stökar på här hemma med lite vardagsfostran, jo å lite apportering i hallen och på toa!! På toan kan vi stänga in oss och kasta en bit längre - funkar jättebra där med. Hon vill gärna behålla dummiesen själv men det går att övertala henne att lämna den till mig :-)

I går fick jag veta med säkerhet att Datorteket läggs ner den sista december - skittråkigt!!! Själv skall jag bli kallad till ett möte med facket för att se vad som finns att göra för mig  i kommunen. Har varit runt på avdelningen och snikat åt mig lite arbetsuppgifter i dag, det blir ju så långsamt att bara sitta och inget göra. Har nästan inga elever kvar och om två veckor är det totalt tömt. Ingenting att göra kan göra mig lite smått GALEN!!

Har fått en idé i dag om att plugga lite - ska ta & ringa i morgon och kolla hur och vad man kan hitta på.....................

Kommentarer
Postat av: Susanne

Skönt att Jod blivit piggare!
Men, vad tråkigt att de lägger ned datorteket!!
Vad ska alla göra då?
Som vill ta datakörkortet??
Hur blir det med övrig undervisning där uppe då, fortsätter den som vanligt?

Det löser sig nog för dig ska du se.
"Någonting bättre är redan på väg" Maria Scheerer

2006-11-30 @ 08:38:55
Postat av: Mixo

Gick det bar med sprutan?
Är Hans snygg i håret?

2006-11-30 @ 22:45:31
Postat av: Anonym

Hans Majestät alltså ;-)

2006-11-30 @ 22:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback