Smycken 061127

Kvällen gick i smyckets tecken..........har varit på smyckeparty!!! Det finns helt klart olika sortes partyn. Oj vad mycket vackra saker det finns, själv fastnade jag för ett halsband som låg alldeles framför mig på bordet. Satt och sneglade och väntade medans hon presenterade varje del och när hon kommer fram till "mitt" så ger hon det namnet "hundbenen"!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men kan man börja fundera.....................ja när jag tittar med dom ögonen så stämde det så bra så, och så la jag beställningen - det måste ju vara ämnat för mig :-).

Jod är ännu bättre i hostan, den receptfria medicinen hjälper bra och hon tycker den är jättegod. När man tar fram flaskan kommer hon och sätter sig och väntar på att man ska spruta in medicinen i munnen med en viftande svans.

Vi har börjat tjuvträna lite med dummies.........i hallen, ca 1,5 m och det går självklart bra även det. Ja jag säger det igen - vilken hund!!!
Nu handlar träningen om att det är gjort 6-7 gånger totalt så det är ingen massträning men hon vill en hel del själv och varför slösa bort tiden till något annat när man kan börja leka in momenten som hon ska kunna som vuxen?!?!?


Kommentarer
Postat av: Lotten

Håller med du!
Vad du far och ränner på för oss andra (L&Y) okända aktiviteter......

2006-11-28 @ 10:49:57
Postat av: Marie till Lotten

Jodå, ni ska väl inte veta riktigt allt här i världen :-)

2006-11-28 @ 11:16:47
Postat av: A-L

Tycker du ska ta ett kort på det där smycket när du får det - hundben??? =)
By the way: Det är en jätteäcklig kyckling i reklamen längst ned som plockar i och ur sina egna inälvor .... Sedan dansar den några varv ...

2006-11-28 @ 15:40:39
Postat av: Lotten

Och varför inte det då, helt plötsligt....? :-)
Den där kycklingen har jag med.
Jag tror att det beror på att man är en "chicken" som inte varit på dans sedan i somras :-)

2006-11-28 @ 19:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback