Trött farmor 061126

Ja så var den här helgen över. Började gårdagen med att åka till Östersund och träffa andra likasinnade jaktintresserade hundmänniskor. Vi hade ett möte om hur vi ska gå vidare med jaktproven i avdelningen för att få det hela lite mera "flytande". Det blev ett jättebra möte och nog ska vi få till det så att det blir bra känns det som - hela 26 st hade slutit upp, kanonbra!

Efter mötet så träffade jag Anna för att ta med mig Rebecca och Trixa hem - nja, jag lämnade Trixa hos "mormor" för jag vill inte att hon ska få hostan. Rebecca däremot följde med farmor hem, jösses jag tror man håller på att bli gammal - jag är helt tom i luvan nu i kväll!!! Hon har varit jättesnäll på alla vis, hon är alltid go & glad den där ungen - måste vara farmors gener :-D

Jods hosta är bättre, det är fortfarande värst på morgonen men det ger sig fortare och fortare. I övrigt så tror jag att det är hon som är den oslipade diamanten (eller hoppas jag det kanske :-)). Det är den absolut enklaste valpen jag har haft i mitt hus, hon är bara underbar!

Farmor trött nu, så sov gott!

Kommentarer
Postat av: Ädelstenar eller ädal metaller?

Finns det Diamantådror, såsom det finns guldådror?Då har vi tydligen stött på en i Östjämtland (muta in??)
Annars så har ju jag iallafall GULD färg- medan du är svart som synden :)
Den du!
Moteld befaras

2006-11-27 @ 12:20:07
Postat av: ädal

betyder ädla!

2006-11-27 @ 12:20:46
Postat av: Intresserad..........

...........av inmutning - både av guld och synder :-)
Guldet för att det behövs och synderna behöver döljas :-D

2006-11-27 @ 13:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback