Utan telefon & bredband 061107

I torsdags så dog telefonen igen hemma *grrrr*, håller på att vara ganska less på det där nu - tror att det är 15:e dagen i år som vi är borta från telias tjänster, man kan ju fundera på om det är dags att bli ersatt?!?!?

Nåväl - HON HAR KOMMIT HEM!!! Hämtade Jod i helgen och det verkar vara en riktigt härlig liten tjej med mycket vilja och ändå en riktig "kramis". Lovar att lägga ut bild på henne så fort jag får igång datorn hemma.

Hade anmält mig för att utbilda mig till FART-beskrivare via labradorklubben men fick brev igår och hade inte kommit med :-( Jättetråkigt, hade sett fram emot det, men det var väl inte meningen den här gången. Det var tydligen begränsat antal utbildningsplatser så dom hade fått välja bort en hel del anmälningar....................

Nu ska jag arbeta lite.

Kommentarer
Postat av: mixo

Välkommen Jod. Min matte tror att du och jag kommer att ha mycket kul, eftersom vi kommer att vara jämngamla om ett halvår.
Hon- mattelärare??? HUR tänker hon?

2006-11-07 @ 09:47:25
Postat av: Greta & Garbo

Välkommen till gänget Jod. Ska bli kul att stifta din bekantskap. Vi har mycke bus på lager som vi kan lära dej. Ser fram mot att få träffa dej i verkligheten. Voff på dej!

2006-11-07 @ 10:21:43
Postat av: Charma

Välkommen Jod!
Det ska bli kul att få träffa dig!

2006-11-07 @ 19:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback