Vad månde bliva.....? 061116

I dag hittade Vira en död fågel - modell pärskrika som vi kallar dom. Är i storlek något mindre än en kråka mao väldigt lämplig i valpmun!!! Man funderar ju på om den äldre damen bar hem den till den lilla?  Den lilla var inte sen att prova på som ni kan se..................................som sagt, vad månde bliva?
Hon är bara för ljuvlig!

Jod med Viras fynd

Hostan är i stort sett helt borta, hon sover hela nätterna - gärna upp och ner, den rosa maggen skiner upp hela sovrummet :-)
Hon är nästan rumsren, går mot dörren när hon vill ut så om olyckan är framme så är det vårt fel.
Hon sitter när man ber henne och man får kramas exakt när som helst, hon sätter aldrig en valptand i någon hand ens om hon busar för fullt och man tar upp henne.
Hon vet vad hon heter och hon håller på att förstå vad "kom" betyder.
Hon följer husse, Vira & Amber på morgonpromenad varje dag, när hon blir trött så hoppar hon på husse som då tar upp henne så hon får åka en bit innanför tröjan.
Blir alldeles varm i hela kroppen - vilken hund!!!! Jag tror nog att alla i huset håller med mig - även dom andra två svarta :-) Här en trippel....

Trippel

På lördag ska jag på utställning till Wången med Amber, håll en tumme - det är 11 st öppentikar. Tycker hon är jättefin nu så det är bara att hoppas att domaren är enig med mig :-)

Avslutar dagen med en bild på en gremlin............eller vad det kan vara :-)
Gremlin

Kommentarer
Postat av: A-L

Man tackar för titten. Hon verkar verkligen vara helt underbar!

2006-11-17 @ 16:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback