061009 På order

Flera i min omgivning tycker att det borde skrivas lite oftare i den här bloggen, kan inte förstå varför???? :-)

Förra veckan var jag till Uppsala på konferens, så himla lämpligt att den var där. Hyrde en bil och drog iväg i mörker och regn mot Tulka för att pussa på min nya lilla vän. Den resan tog lite längre tid än jag tänkt, hamnade i Bärby 3 gånger tror jag och helt plötsligt stod det Fjällnora!!!!! Men herregud, du kände jag ju igen mig lite och konstaterade lite lätt att jag var på helt fel väg :-( Nåja, jag kände som sagt igen mig och kunde ganska lätt leta mig fram till den rätta vägen dvs "Schlagervägen"
Väl framme en halvtimme senare än beräknat så fick jag/vi (hade sällskap med Marita ner) vårt lystmäte, men hur söt är en valp när dom är 4,5 vecka gammal?!?!?

Av någon anledning så kommer en liten tik med vit fläck på bringan fram till mig och riktigt säger att hon vill vara med mig.......................vi får väl se om det är lilla "Jod". Jag har pekat och önskat.....

Har vänt och vridit på namn men som vanligt så kan jag inte bestämma mig. I samråd med Monica så blir det nog Jod i stamtavlan och jag kan nog vänja mig med att ropa på Jod känns det som i dag i alla fall.

Jodgos061004
Ja så här ser hon ut, om det nu blir hon......

Godnatt, dags att sova!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken sötnos!!!

2006-10-11 @ 11:42:43
Postat av: Mixo

Tror du hon orkar hålla mitt tempo?
Vi kanske blir jämnmogna om ett år?
Matte tycker att jag är barnslig

2006-10-11 @ 19:44:52
Postat av: Lotten

LIIITE Kontinuitet på Bloggen kanske?!

2006-10-16 @ 22:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback