061021Lördag

Man undrar om man kan längta någe mer än jag gör???? Det är bara 7 dagar kvar.....................

Arbetet och dess frågor snurrar vidare, hur mycket är det egentligen som är en mening med det som händer??? Mitt i alla jobbtankar så får jag då hem valpen - kanske är det meningen att jag ska tänka på något annat................................jag har i alla fall fyllt i en intresseanmälan till ett annat jobb........vi får väl se hur det går med det.

Har bytt bort Eukanuban åt Vira - hon kliar nåt himskt av det, Amber klarar det bra så hon får väl käka upp det som är kvar. Vi återgår till ANF Turkey and Barley som vi vet funkar på båda och förhoppningsvis även på Jod sedan. 
Har anmält Amber till Wången lördag den 18 nov, hoppas hon fortfarande är fin så hon i alla fall får sin öppenetta.

Trixa har kommit och ska vara här hela veckan, matte är i Härnösand och Anders är pappaledig och skulle stöka runt lite i början på veckan och sedan komma neröver hit.

Mockning på ridskolan i morgonbitte kl. 09.00 så nu är det gunatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback