061030 Måndag

Var på en trevlig fest i lördags hos en överraskad drygt 20-åring :-). Där serverades allt - god mat, god dryck, bra film, sjönsjungande och trevliga människor - tack till alla er som hade ordnat inför kvällen.
En tipspromenad med frågor om födelsedagsbarnet sattes upp och jag försökte minsann å hänga på just honom för att slippa gissa mig igenom frågorna men det visade sig att inte ens han hade dom rätta svaren - så kan det gå.............................:-)

Min lilla Jod är bättre i hostan så vi håller tummarna för att den är borta till helgen så vi kan hämta hem henne, det är en himla längtan! Men som sagt så är jag lugn och trygg att ha henne där hon är tills hon är frisk. Hela ligan hade i dag hjälpt Monica att rensa och bära bort (Monica bar ihop) alla kvistar ur hallonsnåren, väluppfostrade vovvar som redan kan hjälpa till :-)

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: A-L

Hur går det med Jod? Får hom komma till jämtland snart?

2006-11-05 @ 13:24:02
Postat av: A-L

Efter lite detektivarbete så har vi nu upptäckt att lilla Jod är hemma i Jämtland!
Så snälla - sätt dig en stund vid datorn och BERÄTTA! En bild eller två skulle ju inte heller vara dumt ... =))

2006-11-06 @ 19:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback