060904 Vilken helg!!

Dom har kommit!!!!! :-D Ja valparna alltså, 2 tikar och 4 hanar och en av tikarna får komma till mig - tack Monica, jag vet att du har många på kö!
Den 4 okt åker jag till Uppsala på en konferens och då tar jag chansen att åka ut och pussa på lilla Zuza när jag ändå är så nära - vilket flyt, man undrar om Uppsala Datortek visste det här när dom lade rikskonferensen där i år :-)

Gårdagen blev en riktigt bra dag, Viska fick sitt förstapris och Bixa tog sin andra elitetta - det är bara att gratulera båda två.

Vad som gjorde mig både konfunderad och glad var att elitprovet var samma prov som öppenprovet vi gick på lördagen!!! Jag var jättenöjd med vår insats på lördagen - kändes verkligen som om Vira gjort ett jättejobb. Det hade hon bevisligen för det var många elithundar som inte fixade ens halva provet på söndagen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har varit in på Viltvårdarns och kollat - vilka små skinnknyten ... :-))
Och attans vad mycket bokstavskombinationer det var på de föräldrarna! Vad månde bliva av Zuza?

2006-09-09 @ 12:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback