Första advent.....071202

Tänk att det är första advent nu igen!! Begriper inte vart tiden tar vägen - tyckte precis att vi startat 2007!

I går var vi till Sollefteå och shoppade - Hans ska ju på nobelmiddag och då går det inte att komma okostymad! Hittade en kavaj härnere på byn förut men det saknades både byxor, skjorta, slips och skor så det var bara att försöka hitta prylarna, och det gick alldeles ypperligt bra. Dessutom så var det bra kurs på alltihopa så jag känner mig riktigt nöjd - ja även Hans är nöjd, han till och med provade stassen när vi kom hem!

I dag har vi inte gjort många knop, husse åkte och fiskade i morse och jag kröp ner i sängen igen och drog täcket långt upp över öronen - jösses vad jag somnade om skönt :-) Lånat ett tv-spel som Sandra och jag har roat oss med när vi väl kom till medvetande - Nintendos sista Zelda, det gäller att tänka till för att komma vidare i dom spelen.

Avslutade dagen med att åka ner och kika på  fyrverkerier, tror det är minst 10 år sedan jag stod därnere och tittade. Vi bor ju så perfekt så man ser alltihopa från altanen och när man är lite lat så är det så skönt att kunna stå hemma på går'n och se lika bra (kanske bättre).

Fått massor med snö i dag, bara tung eländig blötsnö...........fast det går fint att bygga snögubbar med den :o)

Hoppas alla har haft en bra 1:a advent - det har i alla fall jag!

Kommentarer
Postat av: Lotten

Jag är ju lite efter... jag har slutat åka ner, nu när du börjat igen. Ja ha vörtte folkskygg, tror ja.

2007-12-05 @ 22:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback