Julkort, löp, uppskuren trampdyna å Tv.......071229

Har tömt kameran så här kommer några kort från julafton - mest på lilla Rebecca av någon konstig anledning :-)
        

Vira satt bredvid henne på kvällskvisten och ville gärna dela bullen med henne. Rebecca provade några av sina nya leksaker - kollade om ankan kunde åka på rullbandet och det gick fint :-)
     

Dagen började med att vi åkte till Östersund och inhandlade en ny TV. Det blev en 32 tums platt och det blev även inkoppling av telias bredbandstv när vi kom hem. Vilken bild det blev, ojojoj - trodde inte att det skulle vara sån skillnad.


När vi kom hem så upptäckte vi att Vira hade skurit upp en trampdyna så det var bara till att linda om foten och det innebär att stackarn knappt kan använda den foten (tror hon i alla fall). Lotten hade Streptocillin så jag ska åka och hämta i morgon så kanske det läker lite fortare.

På det så såg vi i kväll att Joddan börjat löpa så den här dagen har varit händelserik.

Kommentarer
Postat av: Ann

GOTT NYTT ÅR till Dej och din familj, Marie från Ann och gänget!

Postat av: Eva Chazzy & Korall

GOTT NYTT ÅR!!!!

Allt har gått bra och just nu sitter vi i Mariestad och har ätit en go hummer. Stackars dig Vira, men "syster" Lotten hade grejor som vi hoppas på att din lilla tass läker ihop ; ) så du slipper det där som sitter på tassen din. Kram på er alla och vi ses när vi återvänder hemåt igen, NÄSTA ÅR, fniss!

2007-12-31 @ 18:59:11
URL: http://www.sojkennel.se
Postat av: A-L

Men vad 17 visar de på TV i Pålgård??
"... dagtid är du min favoritmördare ..."
=) =)
God fortsättning!

2008-01-01 @ 22:10:25
Postat av: Birgitta med Goldentjejerna

Nu har jag äntligen kommit mig för att lägga in en länk hit till din sida.
Jag hoppas året har börjat bra!

2008-01-06 @ 18:12:43
URL: http://www.famhalin.se
Postat av: Susanne

Jo, du är inte ensam om att vända på dygnet...
Till och med hundarna hade hunnit få riktigt hyfsad morgontid...lagom tills det är dags att vända tillbaka allt.. :-(
Nåja, det går ju mot ljusare tider i allafall! Inte bara i mitt skafferi! ;-)

2008-01-08 @ 09:21:54
Postat av: Lotten

Ja GODJUL då! ...Dax att underhålla oss med nåt nytt!!

2008-01-17 @ 22:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback