TV????...........071228

Jaha, då var vi utan TV då - två blipp och sen var den död! Tja, det kanske var en bra tid - dom har ju rea lite överallt så det kanske blir en platt ändå i huset. Vi åker till Östersund i morgon och kollar lite, en TV måste vi ju hitta i alla fall - känns inte som att vi vill vara utan.

Julen har varit bra, våra egna barn håller mest på att tycka att det är fånigt att klä julgran så det är tur att Rebecca har kommit till världen - hon gillar det ju än några år :-) Anders, Anna & Rebecca, ja åsså Trixa såklart var här på julaftonskvällen med mormor Iréne och morfar Östen - en lugn, skön & lagom kväll! Rebecca sov hos farmor den natten för Anna & Anders gick och julade hos några gamla kompisar en stund.

I gårkväll hade Ulla bjudit till RR-träff. Drack glögg och käkade pepparkakor och surrade igenom årets månader och träningar. Det är inte så många som är med längre, lite trist men så är det såklart - en del vill mer än andra. Själv vill jag ju gärna få prova på en start i EKL :-) så då är det nog bara att jobba på, vilket är riktigt riktigt kul med lilla Joddan.

Nope, nu är det läggdags om jag ska ta mig till stan och kolla TV imorgon!
Gunatt alla!

Kommentarer
Postat av: Börje Halin

Ska man köpa platt-TV, ska man göra det nu. Priserna kommer att gå uppi år. Läste på "pengar 24" http://www.e24.se/pengar24/shopping/priskoll/artikel_167575.e24
att prisraset är över.

Jag håller på med en ny hemsida. Har bara startsidan klar,men du kanske känner igen den "svarta" på bilden i topploggan.

Nu ska Birgitta och jag ta med hundarna ut för en promenad.
mvh Börje

Postat av: Susanne, Disa och Driva

Tack! det känns redan bättre! :-)
Lycka till med TV-köpet!

2007-12-29 @ 10:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback