YES, MARIE VANN!!!!! 071207

image55

Jämna poäng var det men som det sägs "må bäste man/kvinna vinna" och så blev det i kväll på Idol! En helt otrolig sångerska denna Marie Picasso. Jag har under tiden som Idol har gått både haft gåshud och gråtit en skvätt när Marie har framträtt. Blev riktigt förvånad när Daniel åkte ut - jag hade trott att han och Marie skulle stå på scenen i Globen i kväll men man kan ha fel :o).

Jag är jätteglad att Marie vann - har aldrig riktigt kunnat med Amanda, inte min smak och som sagt - jag tycker man ska kunna sjunga i en sångtävling och även om Amanda har både utstrålning och ett bra uppträdande på scen så kan jag för mitt liv inte säga att hon kan sjunga  - NÄE!

I morgon är det dags för 2-årskalas i Brunflo, hoppas innerligt att vägen har tinat fram så det inte är bara is för just nu så spöregnar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback