fjärde januari tjugohundrasju

Väl hemma igen från stugan. Däruppe var det ca 60 cm snö - dvs VINTER! Hundarna var jätteglada, speciellt Vira som äntligen fick åka skoter - hon är galen den jycken! Tyvärr så verkar det som hon har fläkt sig i fronten, hon haltar på höger fram - allmäntillståndet verkar helt OK men som sagt, haltar. Vi får väl vila och avvakta några dagar och se om det ger med sig - ska åka och köpa Magnycyl i morgon så kanske hon kan slappna av lite i alla fall.
Skoter ja sa Jod - hur äckligt kan den låta??? FY!!! Lyfte upp henne på en tyst och stilla skoter och knäppte lite kort men vad har då hänt med minneskortet i kameran - jodå, kaputt så där rök alla fina vinterbilder :-(
I övrigt så tyckte alla tre att det var riktigt kul att springa för fullt i snö upp till magen.

Själv glömde jag min kudde så min nacke har inte varit så himla kul ett par dagar - tror jag ska beställa tid hos massör
Åsa i Håsjö - kanske hon ska få kika på Viras ben också.............................hmmmm tål att tänkas på.

Har inte surfat runt på alla hundsidor som jag brukar på flera dar så abstinensen är på topp :-) så nu drar jag - hörs!


Kommentarer
Postat av: L

aha länkfunktionen hittad!

2007-01-04 @ 23:10:21
Postat av: Anonym

Jo sedan länge men man glömmer ju bort att den finns så den är ju mest oanvänd..............är det åldern?? :-)

2007-01-05 @ 00:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback