Idolkväll.........071130

Så var det bara finalen kvar då på Idol. Jag är nöjd över att Marie Picasso gick till finalen men att Amanda är där är för mig en liten gåta. Jodå hon har nog både utstrålning och en härlig röst men jag tycker nog att det är en sångtävling och att påstå att Amanda är en sångare är lite överdrivet i mina öron - hon sjunger ju falskt!! *hua*. Jaja, jag ska rösta många gånger på Marie nästa lördag och hålla alla tummar och tår för att hon får stå som vinnare för hon har det där som vi kallar för *det* - vilken tjej!!

I övrigt så rullar det på, jobbar och trivs bättre och bättre i takt med att man får mer och mer koll på vad det är som man ska göra. Skrattar varje dag på arbetstid :-)

Klippte mig i går så jag känner mig som en ny människa. Lena la röda slingor i så jag funderar på att vikariera som tomte på julafton :-)

Hundarna släpper päls så det är väl dags för nå't löp lagom till jul - det brukar alltid vara nån som timar in det till julledigheten. Tränar gör vi bra lite just nu men däremot så var jag och lyssnade på Barbro Börjesson förra tisdagen - vilken kvinna!! Tänk att man aldrig har hört henne förut och ändå så bor hon bara 4 mil bort - märkligt hur det kan bli?!?!

Nä nu är det gunatt och sov gott.

Kommentarer
Postat av: Ann

Trevlig första advent Marie!
Marie (din namne), vinner, eller hur!? Håller med dej angående sångkapacitet på Amanda,men hon verkar ju vara juryns favvo ändå.

Å du! vi har två hundar som löper precis nu.
Adventskram från Ann


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback