Goda vänner?.....081230

Jamen man får ju fundera på vad det är för vänner man har? Jag har nog trott att vänner, det är "sånna som vet allt om en och ändå tycker om en" men nu vet jag faktiskt inte.................................

Jag har, eller hade i alla fall några som har dragit ner mig ordentligt i träsket och hur jag ska komma upp vete gudarna :-/
TRÄSKET, är det f-e Bubble Shooter!! Det har pratats vitt och brett om detta en längre tid nu och jag har varit ståndaktig och hållit emot men efter gårkvällen så hade dom lyckats få mig att sätta ner en fot och sögs ner på direkten!!!! Är det vänner som lurar ner en i fördärvet på detta vis????

Meddelande från sekretariatet att poängen en av gångerna i dag låg på nästan 80 000, haha - hörde nåt om höga poäng i går och dom låg på 79 000 vill jag minnas! HAHAHA!!!

Kram på er brudar och tack för i går - speciellt då till Sigrid :-)


En härlig vinterbild från i söndags på vår förmiddagspromenad, innan livet i träsket började!

Nu ska jag bara ta en omgång till......innan jag lägger mig!

Kommentarer
Postat av: Eva

*****GOTT NYTT ÅR*****



Ni får det säkert hur trevligt som helst i Håsjö hos pälsfager. Stig, det är väl ingen tvekan om att det är du som drar upp största firren ; ) Jag läste om vinsten, Grattis!!



Gottnyttårkramar från oss/Eva & Korall

Postat av: Träsktrollet

Jag välkomnar dig varmt till oss Träsk troll, hihi det var inte så svårt och värva dig, fast du verkade så ståndaktig ;))))

Gott Nytt....



//Tt

2009-01-01 @ 11:58:35
Postat av: A-L

Tänker inte ens fråga vad "bubbelspelet" är för något - vill INTE veta. Är en riktig spelnarkoman och HATAR att förlora ;)

Just nu är det Sequense, Yatzy och Rummikub jag tvingar omgivningen att delta i :D :D

2009-01-02 @ 15:11:29
Postat av: Jannike

ha ha, det där LÅTER farligt - håller med A-L!!



God fortsättning!!



Kram från Jannike

2009-01-02 @ 23:40:11
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback