Frågor med svar.......080217

Känner att jag har flera gånger fått frågan om jag har startat en kurs, nja jag vet inte det direkt och samtidigt så har jag väl det. Själv kallar jag det nog att jag har en träningsgrupp som jag helt och hållet själv har plockat ut pga av att dom som är med har bett mig om hjälp med sina hundar. För att inte ta kål på mig själv så slog jag ihop dom människorna med hundar och så tränar vi samtidigt. Kanske någon kallar det för kurs, tja - så kan det kanske vara, vad vet jag.......... Vi tränar på allas "egnanivå" och även om min ambition är att alla ska komma till start i nkl så får det kanske stå för mig :-) men nog skulle det vara kul!

I fredags åkte då mamma och jag till Sundsvall på "Allt för byn" - hade en kanonkväll! Dansade till kl. 02.00 och hamnade sedan med "Byns pojkar" och surrade en stund. Mamma gick och la sig tidigare så när klockan var 02.30 så ringde hon och undrade om jag inte skulle ta och komma hem.................ja se mammor :-)
Kom hem i går och var bra trött, såg festivalen och somnade gott efter det.

I dag har vi tränat på Plassen inför marknadsdagen. Gick bra, vi håller nog på att få till ett litet program, ska ses igen till helgen å finslipa! Efter det så tog Eva, Elvy, Lotten å jag en promenad till Kolldéns och grillade årets första korv. Hans & Sandra körde upp ved och våra ryggsäckar med skotern och tände upp elden så det var mest klart att grilla när vi kom upp. Vi njöt av ett härligt väder, tränade lite till (tänk att det är så svårt att låta bli :-)) - gick hemåt och konstaterade att klockan hade blivit nästan 16.00!!!
En riktigt ljuvlig dag ute i ett underbart "vårväder"!

Nu ska jag gå och lägga mig, det är visst måndag i morgon :-)

Kommentarer
Postat av: Iréne

När du skriver om Kolldéns då längtar ja hem.
Snygg ny? layout på "bloggen"!
ha de gott
/Iréne

Postat av: Anita

Jag var också i Sundsvall men på lördag kväll men roligt var det med "Allt för byn" Tittat lite i din blogg. Tack för att du fick mig in på databanan Det har gett mig mycket och många roliga kontakter Kram på dig Anita

2008-02-18 @ 11:58:57
URL: http://skogsnuvan.blogdog.se
Postat av: Birgitta med Goldentjejerna

Vad mysigt med grillningen!
Hmmm, barn förblir nog just barn i föräldrarnas ögon livet ut.....

2008-02-21 @ 14:45:26
URL: http://www.famhalin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback