Jaktväst.............080214

...........har jag eller rättare sagt Jod fått i kväll - TACK SÅ JÄTTEMYCKET ALLIHOPA - Ulla, Lena, Sara, Eva & Elvy!!! Jätteglad blev jag och jag lovar att den ska användas och som ni kan se så satt den som en smäck :-) Skickar ett litet tack även till Henry som hjälpte till så att det blev rätt storlek!

    

Det var ju inte riktigt meningen att det skulle utdelas "julklappar" men om jag säger att det var en fånig idé så är det såklart en lögn :-) - tusen tusen tack än en gång!

Dom här hundarna/förarna som är med på "kursen" är så himla duktig att föra sina hundar och det man kan se på dom här gångerna är att alla har utvecklats - jag är jätteimponerad! Innan vi är färdiga så är i alla fall min ambition att alla ska vara startklar för Nkl, eller hur? :-)

Nu ska jag gå och krypa ner, i morgoneftermiddag hämtar jag mamsen och vi drar till Sundsvall och Södra Berget för att än en gång kika på "Allt för byn". Bjuden av mamma på en kväll med show, mat, dans och övernattning som då avslutas men en underbar hotellfrukost på lördagmorgon. Känner mig riktigt bortskämd, först västen till Joddan i kväll och så en härlig kväll i glada vänners lag i morgon - ser fram emot att umgås med mamma en "festkväll" faktiskt - ska bli jättekul!

Jag har alltså haft en riktigt bra Alla hjärtans dag!
Kram på er allihopa!!


Kommentarer
Postat av: Monica

Marie!
Du är väl värd en så bra Alla Hjärtans Dag!
Kramar från oss alla i Tulka.
Monica

Postat av: Jannike

ha en härlig kväll!!! Hälsa sonen om du pratar mwed honom nåt!!!

Kram från en "övergiven" mamma jannike ;-)

2008-02-15 @ 12:25:36
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: Anonym

Ååå lyckans ost, ha det så jättetrevligt med mamsen och grabbarna ikväll.
kram /Marita

2008-02-15 @ 12:38:28
Postat av: Ann

Nu sitter nog Du och äter en härlig hotellfrukost. Jag förstår att Du och "Mammsen Irene hade en härlig kväll!
Kram Ann

2008-02-16 @ 10:21:27
URL: http://dansann.blogg.se
Postat av: Mixo

Vad kul för dig Joddan att få "löspäls".

2008-02-16 @ 15:42:30
Postat av: Jannike

Vad roligt att det blev en riktig helkväll!! Visst behöver man det ibland?? Och Jocke är verkligen otroligt duktig på att härma vissa.... vet inte var han fått det ifrån... men men, kanske från tiden när han alltid härmade Ronny o Ragge...

En försenad "alla hjärtans dag-kram" från mig till dig!!

2008-02-16 @ 21:54:59
URL: http://pyret07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback