Ny hemsida.......070202

Så var den då utlagd - SSRK-JH:s hemsida som jag började tillverka i mellandagarna. Den har varit uppe på senaste styrelsemötet och godkändes där så i går så fick jag inloggningen av Towe. Jag plockade bort den gamla och körde ut den nya och INGENTING syntes mer än "Sidan kan inte visas" :-(
Trött som bara den gick jag och la mig - orkade inte tänka på vad som kunde vara fel................när jag vaknade i morse satte jag mig och tänkte till och......................minsann så överlistade jag "el-datore" *haha* så nu ligger nya sidan ute - känns skönt!
Ska nu jobba vidare med dom sidor som inte är klara ännu. Tyckte att det var viktigt att få ut info om framför allt årsmötet och närmaste sidan är om Gällöprovet..............har börjat med den åxå men är inte klar - få se om den landar till nästa helg kanske.

Sidans adress är:
http://www.ssrk-jh.se. Gå gärna in och kika, skriv gärna en rad i gästboken åxå.

I dag har vi haft en härlig dag i blåsten - har tränat med "min egna" lilla grupp. Vi har varit hos Eva & Korall på deras plan och hade Anne & Windy som gäst :-).
Ser en enormt stor skillnad från första gången - ALLA har klivit fram en bra bit, självklart på sina egna vis men som sagt ALLA har utvecklats! Vi har kört linjetag med inlagda minnesbilder dom sista gångerna och man kan klart se att själva övningen har fastnat i hundarna. Ni som läser det här - JAG TYCKER NI OCH HUNDARNA ÄR JÄTTEDUKTIGA!! I dag har vi dessutom utsatt dom för många olika nya störningar - kan räkna upp.......ny plats, älgskånkar, skotrar, ny hund i gänget mm mm - ALLA fixade det!!!

Ha det gott alla, nu är det godnatt - ska åka till Brunflo och käka tårta i morgon och ska ha med släpvagn med en säng till Rebecca. Anna fyller år i morgon och Anders på onsdag - jösses vad tiden går..........ticktack-ticktack :-)

Kommentarer
Postat av: Eva & Korall

Din kommentar värmde, tack ; )

Nu kan jag skrolla hela menyn på nya fräscha hemsidan.

Vi ses å hörs

Kram från oss på Prästbordet

Postat av: Jannike

Ja du Marie - tiden går.. tick-tack, tick-tack....
Huvva!

Fööresten, "hundmännidkor" som ni är, visst vet ni att Gellyn är kanonbra på tandsten/plack på vovvarnas tänder?? Några dagar - sen börjar man kunna "skrapa" bort lite...

Kram!! Tack för dina "positiva" inlägg om Aloe veran på min blogg!!

/Jannike

2008-02-07 @ 21:55:56
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: Birgitta med Goldentjejerna

Hemsidestrul kan få en att ligga vaken hela nätter... tur att du fick ordning på det och fint blev det ju också :)

2008-02-11 @ 12:58:42
URL: http://www.famhalin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback