Allt för byn......080128

Ja så har man då varit i huvudstaden och kikat på Allt för byn å vad jag är glad att jag har gjort det - vilka grabbar!!! Man kan inte annat än imponeras, dom har från i sommar utvecklats från i stort sett amatörer till riktiga proffs - utan att överdriva!!!
 Avslutning på "Rodelmonologen" - Emil, Bosse, Jocke F, Robban & Tobbe

 Historien om livet "en bit utanför Hammar'n" av Jocke Färdig, komp av Bosse

 Våra nunnor - Per, Kent, Robban & Bosse

 Familjen Fåntratt - Cassy, Robban, Jocke F, Jocke R, Emil & Tobbe

 Magdansösen Tobbe

 Robban som "Mr Bojangles"

 Emil sjöng sin egen låt "Du är min ängel"

 Per & Robban

 Kvällen avslutades på Engelen som har funnits som "Jämtlands ambassad" under tiden som showen gått!

Ja, det finns inte så mycket mer att säga än att jag har i dag beställt biljetter till Södra berget i Sundsvall nu i februari för att se dom igen - så bra var dom!
Lotten - vi har biljetter till fredag den 15 feb men står på väntelista till lördagen för vi vill hellre gå då men det var fullt :-(

I kväll har Rebecca kommit (tillsammans med Anders) och ska vara här varvat med besök på Näset den här veckan medans Anna är i Härnösand och pluggar. Hon håller på att vara den goaste unge man kan tänka sig - smälter som smör gör man när hennes små armar läggs runt farmors hals och hon kramas lääääänge - det är så tårarna kommer.........tänk om hon inte hade överlevt - hemska tanke!!!

Dags att krypa ner med Stig Larsson en stund :-)

Kommentarer
Postat av: Birgitta med Goldentjejerna

Vad roligt att ni hade en bra vistelse i Stockholm, för jag hoppas att ni han se lite av sta´n också.
Ha det bra med Stieg. Själv tar jag med mig Ed McBain ikväll :)

Postat av: Jannike

Hallå!! Skriver en kortis - tack för att du var in på min sida - ska hinna läsa din oxå, bara inte just nu!! Javisst var dom underbara, våra 10 hjältar?? Ler när jag tänker på dom och själva föreställingen!!

Kram!!

2008-01-29 @ 07:51:07
URL: http://pyret07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback