Lite småless är jag allt........080519

Väl hemkommen efter en trevlig helg i huvudstaden, eller Fjollträsk som jag brukar kalla den :-) Ulla och jag har varit på SSRK:s fullmäktige. Mycket folk och än en gång har man lärt nya saker - märkligt hur mycket man kan ta in egentligen :-)
Trevligt hotell med god mat och trevlig personal. Trevligt med så mycket hundfolk på samma ställe dessutom - man har liksom alltid någon att prata med. Allt från "vanliga" domare till "vanligt" folk :-) - ja nu menar jag att även domarna är som vanligt folk - man känner sig bekväm tillsammans med dom allihopa, fast det kanske beror på att jag själv är så duktig på att "småprata", vad tror du Lotten? :-) Eller är jag så trevlig som jag tror kanske? :-) Hur som helst så har jag haft trevligt, mycket trevligt!!!

Nu stundar ett jaktprov i Gällö till helgen och med fakta i hand så önskar jag verkligen att det vore över - är lite trött på alltihopa just nu. Tur att det är träningsdagar med Håkan & Karina nästa vecka och dessutom en resa ner till "magic" Johnsson och Monica direkt efter - det ser jag fram emot, att få lämna alltihopa bakom mig ett tag.

Nu ska jag lägga in en strykning till bland nybörjarna till helgen. Kul när det går bra för människor, det var en som startat i helgen och fått sin 1:a i nkl - GRATTIS!

Gunatt!


Kommentarer
Postat av: jannike

DU är alltid go och trevlig!!!!
Kram från Jannike

Postat av: Marie till Jannike

Om du visste, tror inte att alla håller med dig - inte i det här läget just nu i alla fall. Fast vissa saker får man bara leva med, tråkigt nog!

Tack för ditt inlägg i alla fall - det värmer, speciellt just nu!

Kramen

2008-05-20 @ 23:53:07
URL: http://virus.blogg.se
Postat av: Ann

Hej Du!
Det är klart att Du är så trevlig som Du tror!
(Har varit och rotat bland gamla foton...skrattade gott då minnena väller fram... men det behövs en sortering till):
Ann

2008-05-21 @ 07:35:45
URL: http://dansann.blogg.se
Postat av: Lotten

Småprata på du, det är så uppskattat ...det är mera än en gång jag önskat att jag kunde oxå...=)

2008-05-21 @ 18:12:22
Postat av: Marita

Men...HALLÅÅÅÅ. Klart att du är bäst!! Låt ingen får dej att tro annat, för då kommer jag och giver dom på moppo :-)
Ja, är det nåt du är duktig på så är det väl att prata med alla sorter av folk.

kramar till dej

2008-05-26 @ 09:39:55
Postat av: Marcus

Nu är det inte många timmar kvar tills vi ses!!

2008-05-28 @ 20:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback