Diplom & fest......081116

Fredagen gav en stunds arbete på förmiddagen, ett utvecklingssamtal i Östersund, kurs på Frösön, hämtning av utställningsdomare på flyget (som jag dock "slapp" för dom fick plats i en bil så jag fick åka tillbaka till Östersund) flytta in i ett rum på hotell Jämteborg! Kursen var avslutet på en för mig flera år lång ledarskapsutbildning som drivits av Studiefrämjandet. Den här gången fick man ett diplom som bevis för att man genomfört alla 4 delarna.  

På lördagem landade jag här hemma strax före 17.00 och samtidigt startade då kvällens höjdpunkt - BYFESTEN! Japp, jag var in och lämnade min väska och så åkte vi bort på skolan för att delta i just byfesten. Trevlig som bara den var det, god Nikkalouktasoppa (jodå, du hade ju rätt Bosse :-D) och baren var öppen där det fanns det mesta - gissar att alla hittade något som passade!
Familjen Svenningsson underhöll oss som ingen annan kan - tack än en gång å nästa gång blir väl nya låten "Mercy", eller hur Berit?!?! När klockan var strax före 22 var fröken Söderström slut i luvan, hemmet nästa! Jag hoppas du fick någon hjälp med släckningen och låsningen Berit :-)

I dag söndag har jag inte gjort många knop - jätteskönt! Ätit tårta hos mamma, hon fyllde ju år i går - GRATTIS MAMMA!

I morgon är det dags för en resa till Östersund igen, föreläsning hela dagen om hur handlingar/papper/e-post mm skall hanteras - låter ju lagom lattjo känns det som!

Dags för lite dansbandsmusik - repris från i går.......

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej Marie! Fulltecknat ser jag! Kul! När jag läste "Jämteborg" kom jag osökt in på tankarna på en kurs med Bilkåren i Ösd, för en herrans massa år sen! Vi bodde på Jämteborg...hade trevligt både på dagarna och kvällarna. Minns Du! Hälsa mamma med en grattiskram i efterskott från mej.

Tack för vänliga ord och hälsning till pappsen...Kram Ann

Postat av: Ann igen.....

.......åsså stort GRATTIS till diplom och genomförd utbildning. Kram igen!

2008-11-17 @ 08:09:11
URL: http://dansann.blogg.se/
Postat av: Beritdolores

Hej !

Men herregud, vad jag letade efter dig, men jag förstår om du var trött...Vi som var kvar hade hur kul som helst och baren var ju öppen länge.

Sen, ganska så sent så drog vi ett helt gäng på Lergodset, det var kul.

Se till att du inte är så trött nästa gång...

Kram från Berit

2008-11-17 @ 14:32:46
URL: http://svenningson.se
Postat av: L

Tack för att du fyller på lite med news!

2008-11-17 @ 18:26:55
Postat av: Jannike

Hej du!!



Förstår med ett så späckat schema att du var slut i luvan tidigt!!!



Kramelikram!

2008-11-18 @ 22:54:47
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback