Häftigt!!!..........081105

JÖSSES vad med folk som läser min blogg - TOPPENKUL!!! Att så många lämnat några grattisrader gör mig extra glad - TUSEN TUSEN TACK! Kkl-dagen på Sundsta var en av dom häftigaste dagar jag varit med om - jag kommer att minnas den länge, av alla möjliga skäl :-D

Här kommer bilderna som jag lovade


Här syns det en äkta andblodsfläck på mina "provbyxor" - den första i mitt/vårt liv :-D.

     
Några bilder från min post på sista såten, där alla 45 änder hämtades av våra duktiga vovvar!

Den 6-7 dec åker jag och Joddan till Maria Sundberg, www.retrieverjakt.se på ökl-kurs. Vi tar tåget till Örebro på fredagen den 5, där vi blir hämtad av brorsan Jäger m. husse å släktingen Lots m. matte. Där lånar vi en bädd över natten och åker vidare till Malmköping på lördagmorgon. Som det ser ut nu så hyr vi en stuga på lördagkvällen så är vi nästan på plats på söndagmorgon då kursen har sin andra dag. Tillbaka till Marcus & Jenny på söndagkväll för att nassa igen och hoppa på tåget på måndagmorgon för hemfärd. Ser fram emot en härlig hundhelg till innan året är slut :-)

På lördag är det MÅNADSDANS för linedancers på Texas, Bispgården. Start kl. 13.00 - alla är välkomna dit och prova på en härlig dansstil till ljuvlig musik!! Arrangeras av Jamtline dancers

Nu ska jag försöka att överlista min dator, ska lägga in en ljudbok på en MP3 - få se hur det går för filerna måste packas om till MP3 och det har vi inte gjort förut men det ska väl gå det med (hoppas jag) :-D

Kommentarer
Postat av: Anne Edblad

Hejapå, vilken härlig andjakt. Grattis än en gång. Kram Anne

Postat av: Beritdolores

Hej du energiknippe!

Söt bild på vovven...men jag skulle nog vara för blödig för att kunna klara av andjakt. Jag som inte ens kan ta bort en död mus i fällan. Men jag kan förstå att det är spännande allt det här och jätteskönt att vara ute i naturen och ha med en massa gofika, mumsfillibabba....

Kram och hej då från Berit

2008-11-06 @ 14:43:26
URL: http://www.svenningson.se
Postat av: L

news please!

2008-11-12 @ 18:24:40
Postat av: Birgitta med Goldentjejerna

Men du är nog en rikitgt Globetrotter.... Men visst är det kul med kurs!?!

2008-11-13 @ 19:16:55
URL: http://www.famhalin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback