Helgen som var..........081124

Har väl inte varit så himla lat som i helgen på länge - jo, säger nog många, det var väl på tiden :-P

Var till Håsjö i fredagskväll och fick i mig lite vin och skrattade nånting så enormt - vet inte när jag skrattade så gott sist! Troligen var det rätt galningar runt omkring mig för att all galenskap skulle släppa - inte bara på mig, vi var 3 st som inte var ett dugg bättre än den andra. Tack brudar för garven - DOM var välbehövliga!

Lördagen bara var vi, Anna, Rebecca & Trixa var hit en sväng så farmor fick kramas lite. Söndagen befann jag mig i min morgonrock tills klockan var nästan halv 1!!! duschning och så in i bilen för en resa till Östersund - styrelsemöte för SSRK. Joddan och Henning Mankell följde med mig som sällskap!

I dag var det jobbet igen, ganska skönt faktiskt. I morgon ska jag vaccinera mina små voffsingar hos Birgitta och så ska vi hämta kokosbollar nere hos Stig & Eva i Halån. Sandras klass ska sälja för att få ihop lite slantar till klassresan. På onsdag ska jag åka till Sollefteå, ska äntligen få träffa Carola som jobbar som administratör på GB-skolan. Många gångar har vi pratat i telefon och äntligen ska vi väl ändå får träffas - ska bli kul å se hennes arbetsplats!
Torsdag är det klassmöte efter att barnen har haft sin "bakdag" med Eva P på skolan och på fredag ska vi hjälpa till med serveringen på Centrum. Där finns Gösta & Lena Linderholm och ska ha en livsnjutarkväll, det ska kokas soppa ur Lenas nya kokbok och vi ska som sagt hjälpa till med kringjobbet, duka, servera och diska. Efter det ska det minsann buggas en stund, så våran fredagkväll är räddad :-)

Nästa fredag, den 5:e är det då äntligen dags för lite hundträning igen, eller rättare sagt på lördagen den 6:e men vi åker ju på fredagen. Har beställt sängplats på vandrarhemmet i Malmköping och dit kommer även brorsan Jäger med husse & familj - det ska bli riktigt riktigt kul!

Fick just samtal från Monica, Nils-Olov kommer i morgonkväll efter att han hämtat sin födelsedagspresent i Strömsund. Välkommen Nils-Olov och kör försiktigt!!!

Kommentarer
Postat av: Beritdolores

Hej !

Ja, ibland behöver man ju också koppla av..

Jag själv skulle behöva det, det är fullt ös nu, med allt...

Kram från Berit

Postat av: En rolig Jämtländska

Hälsa Nil-Olov så gott! Kör försiktigt t ex

2008-11-26 @ 07:08:55
Postat av: Ann

Hej Marie! Visst är det skönt med "vilohelg"....men nu på fredag blir det ingen vila, då blir det bugg! Å Ni som ska servera, duka m m, va kul! Du får koppla av sen i helgen, då du ska iväg igen helgen därpå! Ha det gott. Vi syns på fredagkväll! Kram Ann

2008-11-26 @ 11:53:00
URL: http://dansann.blogg.se/
Postat av: Birgitta med Goldentjejerna

Det var dig väl förunnat att ha en lugn helg med mycket skratt! Det är nå´t som "går" där i Håsjö, det där med skrattet....

Vad häftigt att ha Henning med sig i bilen!!!

2008-11-28 @ 18:38:44
URL: http://www.famhalin.se
Postat av: Jannike

Hörde av mamma o pappa att det varit fantastiskt kul ikväll på Centrum!



Kram, ha en trevlig helg!!

2008-11-28 @ 23:19:49
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Ann

Hej Marie! Ja, jag förstår att det "räckte" till för er kväll i fredags....fantasktisk god soppa. Så kul när eleverna är med !!!!

Vi konstaterade Örjan och jag i fredags, att det var nog inte rätt koncept för att dansa just då! Men vi funderar ut en ny idé....Ha en skön första advent , hälsa Sandra så gott!

Kram Ann

2008-11-30 @ 09:29:02
URL: http://dansann.blogg.se/
Postat av: Ann igen!

Hej igen...Ser just att jag precis komponerat ett nytt ord, eller gjort om ett som redan finns men med lite mera "trycka i"..."Fantasktisk" Hahaha....hur det kan bli! Kram igen Ann

2008-11-30 @ 09:31:29
URL: http://dansann.blogg.se/
Postat av: Fia

Men du! Nu har jag ju hittat bilder på er från träningen m Maria Sundberg! Vilket tjusigt rosa koppel Joddan har, och vilka tjusiga "gäjters"! :)

2008-12-08 @ 18:03:10
URL: http://web.telia.com/~u90903918/index.htm
Postat av: Charlotte och Luna

Hittade ingen gästbok, så jag skriver här i senaste inlägget. Klart att du får ta de bilder du vill! Hoppas ni har haft en fortsatt trevlig semester. Starten kunde inte vara bättre och ni kan vara stolta över era duktiga hundar!



Kram (och på återseende :-) Charlotte

2008-12-10 @ 22:51:04
URL: http://www.nogg.se/lupus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback