Jahaja, är det så här man är?!?!?.....081023

Inte vet jag men om man bara tittar på själva grafen så är man ju olik sina kamrater, men om man läser texten under så vet jag inte.........den är ju himla lik alla som provat göra den. 
Den är ju iof ganska tilltalande och första meningen är ju exakt jag :-) - jo, kanske mest allt stämmer ändå......upp till andra att avgöra.........Vilket som så är det kul att testa, vad vet man - nån gång kan ju allt stämma :-)

Utåtriktad Planläggande Abstrakt Tänkare  

I grafen nedan kan du se, hur du är placerad i de fyra centrala personlighetsdimensionerna. Ju närmare ändpunkterna du är, desto mer uttalade är dina karaktärsdrag
 | 
Inåtvänd


Utåtriktad
PlanläggandeUpplevande
KonkretAbstrakt
TänkareKänslostyrd


SÅDAN ÄR DU:


Du är mycket intresserad av, vad som pågår i din omgivning. Du gillar att prata med andra (nästan oberoende om vad det handlar om) och att vara med, där "det sker".


Du gillar att ha struktur och ordning i ditt liv. Du använder troligtvis din kalender flitigt för att hålla koll på de saker du skall komma ihåg. Du fattar snabbt beslut - även när det gäller din värdering av andra människor. Därför kan din omgivning uppfatta dig som lite dominant emellanåt.


Du fokuserar på "the big picture" och tycker om att teoretisera över VARFÖR saker fungerar som de gör (medan du inte bekymrar dig så mycket om detaljerna). Du är en kreativ person, som gillar att experimentera.


Du tänker logisk och värdesätter problemlösning där du får använda huvudet. Du är en ärlig och renhjärtad person, som bedömer andra människor utifrån samma värderingar som du bedömer dig själv.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Jo, nog ligger det väl en del i det! ;-)



Ha en trevlig helg!

Postat av: Marcus

Du har mail!!

2008-10-24 @ 21:45:43
URL: http://labbegrabbar.blogg.se/
Postat av: Lotten

Så väldigt tvärtemot var det väl ändå inte, bara det där om kalendern ;-)

Fast... det var väl ingen nyhet?!

Det är väl därför vi funkar så bra tillsammans, för att du håller i kalendern och jag glömmer den helt å hållet. Då blir det lite utav varje...som vi båda tyx tjäna på !!

:-)

2008-10-25 @ 15:44:34
Postat av: Birgitta med Goldentjejerna

Kloka ord från Lotten! För att göra liknelser med fotbollen (som en av mina fd chefer alltid gjorde) alla kan ju inte vara målvakt. Det är delarna som gör ett lag!

2008-10-25 @ 20:07:33
URL: http://www.famhalin.se
Postat av: Fia

Jag är fortfarande fascinerad över att vi alla är så ärliga och renhjärtade :) Tänk så vi är trevliga! På den punkten är det ju bra att vi är lika, men sen är det nog mest fördelarmed att vi är lite olika, och personer som jag (och Lotten) behöver andra personer (som dig, Birgitta, Hanna och Anna-Lena) för att hålla ordning på oss och våra grejor... ;-P

2008-10-26 @ 23:12:17
Postat av: Ann

Hej Marie1 En kul utmaning får Du av mej. Se min blogg! Hälsningar Dansann. Vi syns på onsdagkväll!

2008-10-27 @ 17:03:55
URL: http://dansann.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej Marie!

Du är utmanad på min blogg också!



/ Susanne

2008-10-31 @ 10:58:12
URL: http://blackbeauties.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback