Trött & less..........081010

Jo, det är nog dagens insikt - tanten är TRÖTT! Arbetet borde ha en halvtid till tillsammans med mig - vet inte riktigt hur jag ska få ihop det...................men det lär väl lösa sig med tiden, finns ett par bakdörrar som står på glänt - vi får väl se hur det slutar. Tanten är less åxå - funderar mer än jag själv tror på vad jag gör som får människor att ta avstånd? Ja, även det lär lösa sig med tiden men visst funderar man........................

Promenad med husse, Sandra & vovvar när jag kom hem i dag - tog med apportkastaren och lite dummisar. Kastade några markeringar som gick så fint så, för alla tre voffsingarna eller nja, Vira har noll koll numera *suck*.......men hon har gnistan till att vilja i alla fall och då får hon väl försöka. Jag har ju ett säkert kort med mig i Joddan som löser uppgiferna när dom andra inte orkar/kan :-D
Gick en bit till, stannade och sköt först canvasdummien med kastaren - gick lagom långt, vände mig 45 grader - laddade ägget och sköt. Nu var den inte så högt riktad men vad händer då? Jo den går LÅNGT!!!!!!!!!!!!!!! Ja, husse gissade ca 150 m, jag är dålig på avstånd men nog var det garanterat 100 m till nedslagsplatsen. Skickade Jod snabbt och hon letade, kom in en bit så jag skickade ut henne en gång och det tog därefter inte lång stund förren hon kom in med ägget - dags för en tår igen, underbara hund!!! Tror ni hon minns den jag sköt först? Jajamänsan, inga bekymmer!
Husse kastade en dubbel lite längre fram på promenaden och hon söker som en gud på "rätt" nedslagsplatser och minns båda två väldigt precis!

Idol i kväll vet jag inte om jag håller med riktigt - tycker att Yasmina borde ha åkt ut - Jesper skulle troligen ha byggt upp sig själv till en fullfjädrad idol om han fått stanna. Vem som är min idol av dom?? Jo det är Robin E tillsammans med Kevin  och Sepideh fast Robin är längst upp :-D




Nu ska jag gå och nassa, få se om jag orkar dra till Håsjö i morgon på lite träning annars går jag nog upp i skogen en sväng själv. Inväntar nästa fredag, det ska bli så himla kul!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Om det är så att folk inte klarar av tanten så är dom förmodligen inget att ha!! Satsa på dom som VERKLIGEN är tantens vänner!! Vi klarar av tanten men det är ju så J-LA långt emellan oss!!!

Sitter just nu och laddar för en heldags tackträning med instruktörer för oss som var funkisar på fellingsbro provet!!



Mvh Marcus Jenny Konrad Jäger och Lots

Postat av: Lotten

En del har ju hållit ut i rätt så många år :-).

Försök tänk på de som finns istället för de som tar ut avståndet.

Lättare sagt än gjort, möjligen, men försök!!

Notera klockslaget.

Jasså Jesper åkte ut, jag gillade oxå honom. Men Yasmina var BRA igår tyckte jag.

2008-10-11 @ 07:14:01
URL: http://tote.blogg.se/
Postat av: Jannike

jag tyckte att det var HELT rätt att Jesper åkte, men mina favvosar är smama som dina, och precis som du, Rock-Robin högst, även om jag tyckte Sepideh o Kevin var bättre än honom igår!!!



ha det bra!! Kramisar!!!

2008-10-11 @ 18:14:35
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Anna

Håller med L. Rebecca har pratat om dig och Stig nästan hela veckan, om ni hade varit med i Idol hade ni vunnit om Rebecca varit domare!



Hon är just nu i full färd med att förstå olika känslor tror jag. I dag hade jag mailat med faster Frida och jag berättade att Rebecca satt och åt lördagsgodis. Faster Frida sa då att hon också ville ha godis men inte hade något och allting var stängt i Stugun... När jag berättade det för Rebecca så fick jag snabbt hindra henne upprepade gånger från att mosa i en Ahlgrens bil i skärmen där en bild på Frida fanns. Ja hon är söt och givmild!...

Kram

2008-10-11 @ 20:25:51
URL: http://trixa.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Ser att vi har samma favoriter i Idol,Även om Anna är i särklass så är hon ingen idol-typ tycker jag.

Hoppas ni får det kanonkul imorgon kväll!

2008-10-16 @ 19:07:09
URL: http://www.famhalin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback