Spår å spår.....080911

Viras spår gick i det stora hela bra, trots att dom inte fick tag i älgen. Hon gick som bara den men fastnade på ett ställe där det tydligen var enormt trampat och hittade inte det spår som gick vidare. Hon hade näsan i vädret och drog luftdofterna så man kan nog gissa att älgen inte låg så långt bort och kanske om jag själv hade varit där hade jag kunnat läsa av den där lilla lilla nyansen på henne åt vilket håll den låg men det vet man ju inte, kan bara gissa. Hon hade i alla fall skött sig bra, tack Sara för att du tog med henne - hon var ju bevisligen skitglad att få vara med :-). Vi får väl se om vi får fler chanser...........

La ett nkl-prov till Mixo i gårkväll - gick bra tycker jag. Han visar klart att han har lärt sig vad som förväntas av honom och han håller ihop ett helt prov - bra gjort guling :-) Han jobbade ihop ett pris i gårkväll, även om det inte var av valören röd, men som någon sagt, man måste ju få proverfarenhet och det får man ju inte om man bara plockar röda priser :-D

Joddan fick en landdirigering, vilken gick alldeles ypperligt bra (gissar att det beror på mina handskar :-D). Därefter fick hon ett släpspår och nu kan hon. Det är så man kan gråta när man ser henne - är det nån som tvivlar på att jag avgudar min lilla brutta? Hon är bara helt underbar!!!!



Håll nu tummen för att det stämmer i Järvsö nästa helg för vi har en del proverfarenhet från ökl med Joddan så vi kan gå direkt på den röda prisvalören :-D

Nä, man får väl jobba lite nu kanske.........

Kommentarer
Postat av: beritdolores

Hej igen !

I sommras då jag var i Järvsö, köpte jag en burk med jättegod honoung med apelsinsmak. Den har kommit till väl användning den här förkylningsveckan. Så ett tips, köp en burk honung då du kommer dit så du har i beredskap.

Godnatt ! Och jag håller tummarna...

Postat av: Fia

Tummarna är nu i position inför helgen ;) Lycka till!

2008-09-11 @ 23:01:37
Postat av: Jannike

Good luck!! Kram!

2008-09-12 @ 07:24:48
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Susanne

Självklart så håller jag tummarna för dej i helgen som kommer. Joddan är så duktig och alla vet ju att hon kan. Spåret kommer gå galant ska du se.

Vi hörs igen när senare resultat kommer...både för er och för oss.

Sen är det lydnad som gäller för våran del.

//hörs, Susanne

2008-09-14 @ 18:11:13
URL: http://www.susett.com
Postat av: Marcus

nu har vi börjat blogga!!http://labbegrabbar.blogg.se/

2008-09-14 @ 20:53:13
Postat av: Birgitta med Goldentjejerna

Här håller vi så klart tummarna att det går bra för er i Järvsö!

2008-09-14 @ 21:30:10
URL: http://www.famhalin.se
Postat av: Michaela

Hej!



Vad härligt att du hittade hit, Det är klart att du ska få läsa när du inte träffar han eller mig för den delen! :(

Han växer så att det står i, han går nu nästan & fyller ett om 13 dagar. JA det är verkligen mormor Favvo. När han ropar på Mormor ropar han - Mamamamamama..

Här är allt bra, Mathias börjar dagis den 8 okt och jag ska försöka få mig ett jobb. :)



Hur är det med er?

Sköt om er och var rädda om varandra!



Bamsekram till dig från oss! =)

2008-09-15 @ 21:17:37
URL: http://miichaelaal.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-09-15 @ 22:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback