Utmaningar.........080907

...................klarar jag inte av att låta bli :-)



Tycker det är lite kul att få bekräftelse att någon/några läser min blogg och dessutom gillar det jag skriver (även om det är en del som tycker att det är lite för sällan :-)) så, klart jag tackar för nomineringen och dessutom blir det ett litet inlägg att läsa :-)

Jag har nominerats av
Susanne

Så här går nomineringen till:

1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån!
3. Nominera minst 7 andra.
4. Länka till dom i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.

Har även jag flera bloggar som jag läser varje dag, en del med lösen och en del utan.

Skickar tillbaka till Susanne som skriver varje dag - finns alltid något nytt att läsa där *tummen upp*

Jannikes blogg läser jag åxå varje dag - berör mig ofta med sina tankar och funderinger *kram*

Viltvårdarns blogg - min uppfödare som håller oss uppdaterad över vad som händer på kenneln *toppen*

En glad blogg är Anns - blir just GLAD av att läsa din blogg Ann *kram*

Toves blogg läser jag om hennes hundar och deras träning *kanon*

Läser även Paulins blogg - just nu om studenten Paulin *Lycka till*

Så har vi ju Annas blogg - sonen Anders sambo och mitt barnbarn Rebecca å Trixa såklart *stor kram*

Berits blogg är även den ett måste - skriver helt underbart men precis som jag lite för sällan :-) *kram*

Så har jag några med lösen - även dom läses varje dag självklart och kanske en dag får ni andra läsa dom åxå - vi hoppas det! :-)

Jag har just kommit hem från ett ordförandemöte för SSRK i Stockholm - ett intressant och givande möte! Vi får väl se vad det har för något att ge framöver.........

Kommentarer
Postat av: Jannike

Tack för nomineringen Marie - jag läser din med varje dag!!!!



Kram från Jannike

Postat av: Ann

Hej Marie!....åh jag blir GLAD av nomineringen från Dej! Kram /Ann

2008-09-09 @ 08:35:46
URL: http://dansann.blogg.se/
Postat av: Ann

Jag har nominerat dig som en av mina favorit-bloggar! Kolla in: http://dansann.blogg.se

2008-09-09 @ 21:56:20
URL: http://dansann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback