30 grader snö......090211

...... å kallt upp till knäna! Fy bubblan vad det är kallt å snöigt! Man håller tummen för att inte bilen ska frysa när man åker till jobbet på mornarna - än har det gått bra!

Arbetet flyter på, vi har haft det kallt som f-n tills i morse när jag fick nog. Inte ofta jag fryser, sitter oftast i t-shirt men dom senaste dagarna har jag haft min fina dirigeringströja i fleece på mig hela dagarna. I morse fick jag som sagt nog och ringde vaktis igen och dom kom, konstaterade att ännu en pump hade pajjat. Dom bytte den och vips efter ett par timmar klarade man sig i sin t-shirt igen :-)

Dansade linedance i gårkväll igen - det är riktigt kul! Nu har vi hållit på ett tag så danserna blir svårare och svårare - kul är det och svetten rinner som floder :-)

I kväll blir det en tidig kväll, länge sen jag var så här trött så godnatt!

Kommentarer
Postat av: Birgitta med Goldentjejerna

Postat av: Birgitta med Goldentjejerna

Undrar om det finns något ställe i landet där vädret är lagom... Hoppas att du tinat upp nu!

2009-02-13 @ 19:46:01
URL: http://www.famhalin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback