Alla hjärtans dag...... 090214

Ja, då är det den stora vara-snäll-å-omtänksam-med-alla-människor-dagen då och det känns bra. Ligger här i sängen och myser, var ner och såg att det var 16 grader kallt så jag tog datorn under armen och kröp ner igen :-) Bredvid mig ligger Vira och vräker sig, Amber har intagit lilla Biabädden och Jod har nog krupit ner hos Sandra.
Tror jag ska gå och hämta telefonen och ringa en vän när jag ändå ligger här vaken och inte gör nå't.

Ha en bra Alla hjärtans dag alla som jag känner!

Kommentarer
Postat av: Lotten

Det är till att passa på!! :-)

Här är det rena blidvädret!

2009-02-14 @ 09:30:53
Postat av: Ann

Ha en skön dag efter en skön mysmorron i sängen! Då jag numera vet att du ska "dra till skogs" så önskar jag Dej en solig och skön vinterdag...inte lika varmt som i "BlidHåsjö" då men ändå...hahaha!

Kram på hjärtedan! Ann

Postat av: Lotta Amrén

Hallå Marie!

Vill bara skicka en Alla Hjärtans dag kram till dig ;)

Hoppas du har en mysig dag!!

2009-02-14 @ 16:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback