Få se nu.......090228

...........det nya livet har börjat! Man är brydd om man klarar upp det här - jo, det ska väl gå bra hoppas jag. Från om med i dag så är jag då ordförande i SSRK-JH.
En lång dag med start kl. 12.00 med styrelsemöte med "gamla" styrelsen. Därefter årsmötet och på det konstituerande mötet - mycke möte blev det :-)
Hundarna har varit med i dag och dom är så enormt duktiga. Vira har varit i himlen - jösses det är människor överallt som man kan gnissa med. Amber har kollat av så att golvet är rent från alla smulor och Joddan har spontanhälsat på 2 st, Nathalie och Therese - känn er hedrade!!! Hon hälsar verkligen inte på "vem-som-helst". Helt plötsligt så dök det upp ett par stycken som hon känner och då formligen klättrar hon på dom, i dag var det Eva och Elvy. Hon är drypsäker på vilka hon känner och blir då överlycklig när hon upptäcker att hon känner dom.

I dag har det åxå varit Ravensmartnen - Pålgårds marknad - och med tanke på vädret som har varit så måste det ha varit en underbar marknadsdag.

I morgon börjar vi unghundskursen åt RBK - länge sedan vi hade någon kurs åt dom. Startade med 8 deltagare men det har utökats sen vi skickade ut anmälan så nu är det 12 st som vill gå - KUL!

Nä nu ska jag nog gå och nassa, känns rikitgt mör efter dagen!

Gunatt!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Passa dig så att du inte "bränner" dig!! Du börjar få många järn i elden nu.

Nu packar vi in oss i bilen för en tur till Tulka för lite träning!! Bli inte för avis Hahaha!!

Postat av: Börje Halin

Jag är inte ett dugg förvånad att du blev vald. Kan bara gratulera SSRK-JH till valet av dig till ordförande.

Håller med Marcus om det där med att "bränna ut sig". Jag har upplevt det på nära håll.

Jag hoppas att du säger nej till andra uppdrag så att arbetsbördan inte blir större.

2009-03-01 @ 07:29:14
URL: http://www.photo.famhalin.se
Postat av: Susanne

GRATTIS till ordförandeposten! :-)

Instämmer med tidigare skribenter - se till att du inte brinner upp..



/ Susanne

2009-03-05 @ 08:34:19
URL: http://blackbeauties.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback