Hundpromenad......090221

Fick för mig på förmiddagen att det vore kanske trevligt att träffa lite gamla vänner så jag totade ihop ett litet sms om en hundpromenad nedanför rodelbanan vid 12.15. Jamen det dök upp en hel del människor - kul.

Det blev så vi gick i 2 grupper men det kanske var bra, mycket hundar blev det. I "första" gruppen var det 6 vovvar och i "andra" gruppen var det åxå 6 st, varav den ena var 11 veckor. Eva hade med sig Annes lilla gumma Ockra - vi gick ganska sakta och även lite kortare bit för hennes skull. En härlig liten rackare med som det ser ut, en hel del vilja - härligt :-)
Eva knäppte lite kort på Jod & Korall när vi kom tillbaka till bilarna - ska väl försöka lägga ut några av dom i morgon.

Jod höll formligen på att drunkna i dag när hon letade en markering - det är så ofantligt mycket snö så det går inte med ord beskriva, tror att Eva fick till nåt kort på henne...... Korall visade mig åxå i dag att hon har full koll på hur avlämningarna ska se ut, dvs i handen - duktig tjej!!

Nu ska jag kika lite på Hugh Grants film "Om en pojke"

Kommentarer
Postat av: Jannike

Mysigt!!! Har ni haft blåsigt hos er?

Postat av: Marie till Jannike

Nja, inte så farligt ändå i går men i dag blåser det på tvären. Vi får väl se hur lång promenad det blir i dag :o)

2009-02-22 @ 09:56:55
URL: http://virus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback