Snö, snö och åter snö.......090214

Sandra, jag och  vovvarna tog oss en promenad i dag då.
 
 
Underbart väder var det - solen sken från klarblå himmel och tempen låg väl runt 5 minus - heeeeelt perfekt, förutom att träna hund :-( 
Lägger in lite bilder så förstår ni vad jag menar.

Marcus - vad är väl 20 cm snö??? :-) Jo, jag fattar att det är en hel del hos er men det känns inte så mycket när man har en meter häruppe :-)
Monica - träna??? Ja, du ser ju hur lätt det är :-)

 
Sandra, Amber & Jod

 
Hmmm, matte ropar på mig - jag kommer sa Jod!

 
Kastade en dummie och ingen kan hindra Jod att hämta...

 
Get it!!





















Amber, Joddan & Virus

 
Jo, nog är hon liten men här ser hon ut som en microhund

 
Vägen upp

 
Jaha, ville du nåt?

 
Hitta den åxå :-)

 
Ihopskottad snö från våran gård! I bakgrunden ser man Elefantberget, det ser ut som en liggande elefant (det till höger) och så kan man faktiskt se lite av slalombacken


Av våran gamla lagård ser man inte så mycket nu.....


Kommentarer
Postat av: Iréne

Härliga bilder, saknar promenaderna...

2009-02-14 @ 17:53:51
Postat av: fia

vilka härliga vinter bilder och vilken fin lagård .

önskar dig en trevlig lördag

Postat av: Marcus

Ta bort!!!Det är för mycket snö!Hinner den försvinna tills provet?

2009-02-14 @ 20:23:00
URL: http://labbegrabbar.blogg.se/
Postat av: Ann

Nå´ så fantastiskt fina bilder Marie! Du kan då visa hur fint vi bor!!!!! Och hur härligt solen kan skina här i Ragunda ...och i Pålgård förstås!!!Förstår att Ni hade en härlig "promenad"!!!

Gonatt från Ann

2009-02-15 @ 03:07:06
URL: http://dansann.blogg.se/
Postat av: Börje Halin

Oj vad sugen jag blir på åka skidor på längden när jag ser dina bilder. Här hos oss ligger det bara lite snö på marken. Kyla och plusgrader varvas, vilket göra attt det blir farligt halt på gångvägarna. Det gäller att se upp så att man inte drattar på ändan. Lite jobbigt när man går ut med hundarna. Skulle det komma en katt så blir det kris. Ha det.

2009-02-15 @ 08:34:03
URL: http://www.photo.famhalin.se
Postat av: Marie till Marcus

Snö borta till provet håller vi tummarna för :-) Det är som sagt MYCKET snö här men iof har vi aldrig haft snö i slutet på maj förut så varför skulle vi ha det i år????

2009-02-15 @ 11:43:34
Postat av: A-L

Mmmm, vårvinter är den bästa årstiden av dem alla!

2009-02-15 @ 13:08:01
Postat av: Jannike

ÅHHHHHH DEt är bara SÅÅÅÅÅ underbara bilder - häftigare än jag sett på länge!!!!



Kramisar!

2009-02-15 @ 18:24:29
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback